REDBERRY2

Alla inlägg under februari 2012

Av Ellen o Bella - 23 februari 2012 15:48

Hej mina små fiskar. Jag har typ inte bloggat på månader. Det ber jag om ursäkt för. Jag skriver nu min novell om One Direction och jag har inte tid att blogga så mycket när jag skriver massor med kapitel. Men jag hoppas ni har ett bra lov det har jag iallafall. Just nu är jag med Isabella och Sofie. Jag ska länka 4 noveller och 1 blogg till er och här kommer dem, vi börjar med min novell:http://1dnovell.bloggplatsen.se/, så och sen bellas:http://onednovell.devote.se/ och sen Mathildas:http://onednovell.bloggplatsen.se/ och sen Ellens (inte min) :http://novell1d.bloggplatsen.se/ och sen bloggen. Det är Sofies:http://tankaromdagen.blogg.se/. Hoppas ni har ett fortsatt bra lov och dag. Läs gärna novellerna och bloggen.// Ellen  

Av Ellen o Bella - 9 februari 2012 17:51

Hej alla folk.. jag fattar att vår blogg fått dålig statestik.. och jag börjar undra varför Ellen inte bloggar! så nu är jag sur på henne! :( 


Iallafall ska jag till min mormor imorgon.. och därför kommer frågestunden avslutas på MÅNDAG!


så passa på.. :) 


Och vissa frågor var även lite förprivata och kanske jag inte svarar på... :s


Jaja.. varit lite smått sjuk.. men känner mig aningen bättre! 


Okej.. så yes.. :s har faktiskt inget att börja skriva om förutom en sak..:) 


Eller......... jag kommer avslöja detta på MÅNDAG!


Är ni spända! ? 


nu ska jag dra mig.. och förästen.. är det dubbelliv idag! :) lalala hejdå


Blabla

Av Ellen o Bella - 6 februari 2012 12:40

Hej alla, nu har jag Bella frågestund så det är bara att fråga på! 

Alla möjliga frågor :) 

Byebye! :)


 

Tog en massa bilder i lördags ;P så här är en :) <3

Av Ellen o Bella - 3 februari 2012 15:37

Hej alla små fina och normala människor! Jag tänkte bara lägga upp en video där jahg och mina kompisar är väldigt "normala" haha: Hahaha!!!


// Ellen   

Presentation av oss!


Hej vi heter Bella och Ellen, och äger denna bloggen och vi gör allt från A till Ö så hoppas ni läser, och ni lär se vem vi är.

Fråga oss! :D

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst på julbordet?
 Köttbullarna
 Prinskorvarna
 Julskinkan
 Potatisen
 Potatisgratängen
 Janssons frestelse
 Brunkålen
 Rödkålen
 Fisken
 Äggen
 Sillen
 Risgrynsgröten
 Ris á la Maltan
 Allt
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Blogg-kategorierna

Arkiv

Besöksstatistik

The Blog In A Different Language

Skriv till oss!

Länkar

Bilder :3

    

Lund 

   

               

Följ Bloggen

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards