REDBERRY2

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Ellen o Bella - 25 december 2011 23:32

Halleu alla!


Igår var den av många efterlängtade julafton, och som så många andra firade jag den med familjen :3 Idag firade jag den med andra delen av familjen, och det var lika kul :3


Här kommer lite bilder från igår, tagen av mammas kamera :D


                   

Min katt Maja :3                                                                    

Har fått mest pengar i julklapp, och det var ju det jag ville ha eftersom jag vill köpa en systemkamera :D

Min farbror, som är väldigt kunnig inom film och foto, har hjälpt mig att hitta en systemkamera till bra pris men riktigt bra bygg- och bildkvalité! Riktigt nöjd med det :D Butiken öppnar på tisdag, men SÅKLART finns den på alla ställen utom just i den butiken.... Vi ska ringa på tisdags morgon och fråga om dem kan beställa hem en, o förhoppningsvis kommer den på onsdagen och DÅ sticker vi in och tittar på den och förhoppningsvis köper den :D Underbart! En Panasonic Lumix dmc fz100 :D

 

HELL YEAH!

 

Detta var annars vad jag fick i julklapp:

  • Pyamas 
  • Tre mobilsmycke 
  • Örhängen 
  • Två berlocker (som man sätter på armband och halsband t ex) 
  • Morgonrock 
  • Choklad 
  • Nackellack 
  • Hörlurar 

Sjukt nöjd med allting!! :D

 

Hoppas att ni hade en awesome jul! 


// Becka










Presentation av oss!


Hej vi heter Bella och Ellen, och äger denna bloggen och vi gör allt från A till Ö så hoppas ni läser, och ni lär se vem vi är.

Fråga oss! :D

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst på julbordet?
 Köttbullarna
 Prinskorvarna
 Julskinkan
 Potatisen
 Potatisgratängen
 Janssons frestelse
 Brunkålen
 Rödkålen
 Fisken
 Äggen
 Sillen
 Risgrynsgröten
 Ris á la Maltan
 Allt
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Blogg-kategorierna

Arkiv

Besöksstatistik

The Blog In A Different Language

Skriv till oss!

Länkar

Bilder :3

    

Lund 

   

               

Följ Bloggen

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards