REDBERRY2

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Ellen o Bella - 17 januari 2012 15:57

Hej fina folk, sjuk :C Fortfarande, men på torstag drar jag faktiskt till skolan  

lite ovanligt att jag ¨längtar¨

Men nu ska snart mamma dra till willys så kanske hon köpter bär så jag kan göra ett mästervärk / smoothie :)


Vilket jag verkligen är sugen på:) BELIVE ME!!!!!!!!!


Men jag lägger upp ett bättre inlägg senare när jag har något att skriva om, :) Och antagligen en bild. :)


Så nu får ni bara en LÄCKER bild på min älskade!<3



Jag la upp den igår men har redigerat den :)<3


InsE fakta han e HET!   

Av Ellen o Bella - 17 januari 2012 07:57

Godmorgon alla små fina läsare! Nu sitter jag hemma i min soffa och äter macka och ska snart gå till skolan! Kl är 7.55 så jag måste gå snart men ett snabbt inlägg borde väll gå bra och en bild men dagens outfit kan ni få oxå såååå här här dagens outfit:   Och nu ska jag gå till skolan så jahg bloggar mer när jag kommer hem puss<3

//Ellen<3

Presentation av oss!


Hej vi heter Bella och Ellen, och äger denna bloggen och vi gör allt från A till Ö så hoppas ni läser, och ni lär se vem vi är.

Fråga oss! :D

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst på julbordet?
 Köttbullarna
 Prinskorvarna
 Julskinkan
 Potatisen
 Potatisgratängen
 Janssons frestelse
 Brunkålen
 Rödkålen
 Fisken
 Äggen
 Sillen
 Risgrynsgröten
 Ris á la Maltan
 Allt
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Blogg-kategorierna

Arkiv

Besöksstatistik

The Blog In A Different Language

Skriv till oss!

Länkar

Bilder :3

    

Lund 

   

               

Följ Bloggen

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards