REDBERRY2

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Ellen o Bella - 23 januari 2012 20:38

p://agnesenterman.devote.se/


LÄS DEN! den e bra, sen vill jag också vinna ett pris .. 


men det kommer ett till inlägg nu snart.!

Av Ellen o Bella - 23 januari 2012 14:56

Hej alla små älsklingar! Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Men nu ska jag.Jag har helt nyligen börjat gilla One Direction Hej alla små älsklingar! Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Men nu ska jag.Jag har helt nyligen börjat gilla One Direction! Som är helt jävla underbara som helst Liam är min favorit! 
! Som är helt jävla underbara som helst Liam är min favorit!   Nu sitter jag hemma och skypar med Sofie! Snart ska jag göra lite läxor  jaja så får det väll bli ändå man måste ju göra sina läxor! Som ni har sätt så har bella varit lite flummi hit och dit och skrivit fiskar och massor med konstiga saker haha! Men nu ska jag inte blogga mer för idag elr ska jag;) Vi får se! 


Här är en bild på Liam i One Direction



   Så söt elr hur<3


Ellen<3

Av Ellen o Bella - 23 januari 2012 12:49

Hej alla söta och fula fiskar, :) 

Nu har jag lektion som inte är kul! Och så har jag också världens drygaste lärare :p 

Kanske inte , men en av dom!   Haha, diggart smiliesen! 


Men jag kanske får bilderna jag tog i lördags idag :) då lägger jag upp bilderna!!!


Nyss fick jag veta att vi kanske ska till göteborg och se något om rymden :C

WELL, WELL


OM 3 DAGAR SKA JAG SE ULRIK FATTAR NI DET? ELLER ? AHHHHHH LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS DESS!


sen kanske jag ska hänka en kompis till hennes idols konsert! ;)


lallallalalalalallalala!

jaja, ett tips till er som gillar Ulrik Munther.. läs denna novellen, skit bra är den! www.ulrikmunthersnovell.blogg.se


Men nu ska jag fortsätta jobba om tråkiga solen :C


btw, picnik ska stängas ner :C

'














Nu får ni en bild på en  snygg människa:


 


Bara för jag har kjol där :C



Blabla   

Presentation av oss!


Hej vi heter Bella och Ellen, och äger denna bloggen och vi gör allt från A till Ö så hoppas ni läser, och ni lär se vem vi är.

Fråga oss! :D

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst på julbordet?
 Köttbullarna
 Prinskorvarna
 Julskinkan
 Potatisen
 Potatisgratängen
 Janssons frestelse
 Brunkålen
 Rödkålen
 Fisken
 Äggen
 Sillen
 Risgrynsgröten
 Ris á la Maltan
 Allt
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Blogg-kategorierna

Arkiv

Besöksstatistik

The Blog In A Different Language

Skriv till oss!

Länkar

Bilder :3

    

Lund 

   

               

Följ Bloggen

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards