REDBERRY2

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Ellen o Bella - 29 januari 2012 21:18

Hej jag ska berätta varför jag inte har haft tid att blogga.. 


Jag har varit så stressad sen sjuan började, jag har börjat ägna en massa mer tid på Ulrik, som tar upp hela min vardag, sen driver jag denna bloggen..

En massa läxor, sen åker jag tåg varranan fredag och söndag! 

Jag ska packa ner gympa kläder 2 gånger i väskan, när jag ska lägga mig måste jag sätta min dator på laddning.. 

Jag kanske ska ta ett jobb.. 

Jag hjälper min mamma städa, jag sitter vid datorn (vilket jag inte behöver) 

Jag ska packa varranan torsdag. 

Jag ligger efter i matten så sjukt mycket, 

Ringa Ellen, rensa min gaderob (gör jag hela tiden) 

rensa rensa rensa! 

skola.. 

ut och springa, the secret word (tar en väldans lång tid att hålla på med) 

varje morgon och kväll förutom fredag kommer några folk hit, jag måste vara hemma. 

Möte varje måndag! 


nej nu pallar jag inte skriva mer saker jag gör. 

Därför hinner jag inte blogga alltid! men iallafall, the secret word är något som e hemligt det kan man kalla ett möte. 


AJA, därför kommer nya inlägg imorgon, hejdå!

Av Ellen o Bella - 29 januari 2012 15:21

Hej hej alla fina rosor! Titlen idag är " One Directon igen" För jag tycker ni ska få lite fler fina bilder på dem och de är helt underbara och först tänkte jag lägga ut en bild på hela gänget haha! Alltså Liam, Zayn, Louis, Niall och Harry!Här kommer den:   Fina eller hur!  

Nu kommer en bild på Zayn:   Underbar bild tycker jag!  

Nu en lika underbar bild som Zayns bild är Naill:   E det bara jag eller kollar han på någon som om det var något misstänktsamt med personen?! haha 

Nu en lika underbar bild till är Harry:    Så underbart söt! 



Nu är det bara två kvar som fattas för att One Direction ska bli helt så vi tar underbara Louis:    


Det smilet är underbart! 


Nu är det bara en kvar Liam aah gosh vad han är snygg och här kommer en bild på honom:    Den texten som står på bilden, när jag läste den så började jag såklart gråta haha! Love him 

Jag är en person som älskar One Direction och dem är helt underbara 

Ja jag skulle bara lägga ut lite bilder på dem haha ha det gött så ses vi 

// Ellen   



Av Ellen o Bella - 29 januari 2012 02:49

Hej era finisar! Kl är 2:39 på natten och jag kan inte sova! Bella är här och hon sover som en stock! Som ni ser på titlen så har jag döpt den till " Beroende" För jag har helt plötsligt gått och blivit helt galen i One Directon som ni har sätt innan men det har bara blivit värre! De i gruppen är då: Liam Payne, Zayn Malik, Louis Tomilsson, Niall Horan och Harry Styles! AAAH bästa bandet ever asså! Lööööve it som oskar skulle säga haha men dem är bäst asså    Här är lite bilder på dem först ut är Liam:  


Nästa är Zayn: 



Nästa är Louis:   Lite suddig menmen


Nästa är Niall:  


Sist men inte minst... Fast vänta har är ju yngst! Harry:  


Och en bild på alla fina killar tillsammans :  


Fina och söta som alltid 


Det var allt från mig nu på natten sov så gott alla små finisar och hoppas ni gillar bloggen. kommentera/gilla/dela vidare!  Puss puss och godnatt


// Ellen  







   

Presentation av oss!


Hej vi heter Bella och Ellen, och äger denna bloggen och vi gör allt från A till Ö så hoppas ni läser, och ni lär se vem vi är.

Fråga oss! :D

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst på julbordet?
 Köttbullarna
 Prinskorvarna
 Julskinkan
 Potatisen
 Potatisgratängen
 Janssons frestelse
 Brunkålen
 Rödkålen
 Fisken
 Äggen
 Sillen
 Risgrynsgröten
 Ris á la Maltan
 Allt
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Blogg-kategorierna

Arkiv

Besöksstatistik

The Blog In A Different Language

Skriv till oss!

Länkar

Bilder :3

    

Lund 

   

               

Följ Bloggen

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards