REDBERRY2

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

För att du finns för att du kan.

Av Ellen o Bella - 19 januari 2012 21:37

Nu ska jag berätta om denna tjejen, men brunt hår och glugg mellan tänderna och gult sträck på ena! 

Alltså vid namn: Ellen! 


hon jag driver denna bloggen med!


Försa gånger vi gjorde något riktigt tillsammans, var när vi var i skrylle, och hade kul! 

Vi lekte som om det bara vore vi som fanns. 


Hon bodde på jakri, men vad är oddsen att hon flyttade till gatan mitt emot mig? 


Vi hade följe till skolan och hem! vi lekte hela tiden! 


Det var knappt så vi ville ifrån varandra. Men vi var tvungna,! 


Well, your my sister, isnt that true? 


Jag och hon wow.! vi är inte ellen och bella, vi är bellen! :D 


Iallafall, nu ska jag inte berätta hur hon såg ut eller sånt utan om hur mycket hon, betyder för mig! 


Ellen, den stjärnan, som alltid lyser lite starkare och lite klarare! 

Du är den som jag ALDRIG kommer kunna förlora, du är något extra!  

Vi har kännt varandra i 6 år , det är en lång tid. 


Men hade vi inte alltid kul? Vi hoppade runt i trägården och lekte och dansade,! 


Lekte med hästar i min trägård. 


Vi bråkade, grät , skrattade! Du och jag mot världen älskling! 


Du är min habibi, right?


Om du är ledsen, och mår kasst och alla dina vänner sviker dig, vem kommer stå kvar hos dig?


Jag!!! 


Om du är ledsen, har tappat lusten till att leva, ringer mig och säger: 


Bella, jag har tappat lusten till att leva, jag kommer inte klara detta! jag behöver hjälp men ingen ser mig. 


 Hade jag sagt till dig. Habibi vänta hos pia, jag kommer! sättit mig på första bästa tåg, tagit bussen in till hjärup om jag inte haft pengar eller busskort hade jag SPRUNGIT till dig! 


För stoppa dig. Men om jag inte hunnit, hade jag inte tagit livet av mig, för det vet jag att du inte velat att jag skulle göra, utan jag hade levt för dig. Som om du var brevid mig, och jag visat dig allt du kan se.  


Men jag kanske inte hade vart mig själv hela tiden. 


Jag ser dig över allt, när jag och du skrattar och är ute, då vi inte hade några problem! 


Men älskade ellen, gråt inte över mig! Jag är inte värld det, du ska inte slösa dina tårar på mig. 


Jag kan säga två sätt så att du kan fatta att jag aldrig kommer sluta älska dig. 


Jag fäller en tår från en klippa in i havet, och säger till dig.. När jag hittat tåren kommer jag sluta älska dig. 


eller att jag ger dig 10 roser 9 är äkta en är fake, och säger när den sista rosen kommer dö, då kommer jag sluta älska dig! 


För ellen, utan dig vet jag inte vad jag skulle tagit mig till! 

Att sakna en person så mycket jag saknar dig? Går det ens. 


Vi som alltid är fula tillsammans (bra sätt) 


Kom du ihåg på din födelsedag, när jag ringde dig och grattade dig. Efter jag la på grät jag, för vad skulle jag göra i falkenberg när min bästakompis/syster fyller år. JAG SKA DIT, sa jag bestämt, ringde Pia och bestämde att jag kommer, ca 10-20 minuter efter ditt kalas börjat, vem var där? jag, som vart i falkenberg imorse, stog och sa grattis till dig och du kommer ut gråtandes av lycka. 


vännen, ingen är så vacker som du.. ingen är så perfekt som du! 


Älskade ängel! LOVE U!


Ellen Johanna Lindbladh
Älskar dig så himla mycket, så det gör ont. 

Du betyder allt.
Du har alltid funnits där för mig.
Du betyder mer än sol och vatten.
Mer än jord och allt.
Här beskriver jag hur mycket jag älskar dej:
Du räddade mitt liv när jag var nere på botten och det kunde inte bli sämre men det kude ändå inte bli bättre så kom du,
Du räddade mig ur botten,och du sa allt kommer orndna sig.
Jag finns 24/7
Men jag älskar dig så mycket.
Det går inte beskriva.
Minnerna med dig e oslagbara.
Du betyder allt för mej o kommer alltid och göra det.
När jag va liten fick jag lära mig:
1 år va 12 månader
1månad var fyra veckor
1 vecka va 7 dagar
1 dag var 24 timmar
1 timme var 60 minuter
1 minut va 60 sekunder,
Men jag fick aldrig lära mig att 1 sekund utan dej känns som en evighet.
Jag ger dej 11 roser 10 är äkta en är fake jag slutar älska dej tills den sista rosen dör.
Utan dej kan jag inte leva det bara är så.
Hoppar du hoppar jag. Hand i hand. 
Du är det finaste som hänt mig.
Kan aldrig sluta tänka på den dagen då vi blev vänner.
Du jag kommer alltid försvara dig.
Skiter i vad du kallar mig.
Om du säger hoppa så hoppar jag.
Det finns inte ett liv utan dig.
Jag vet att jag har skrivit många texter, men jag lovar dom e sanna.
Du jag kan aldrig sluta älska dej Ellen Lindbladh betyder allt för mig.
Om det kommer ett skott så slänger jag mig framför dig så du överlever.
Ska säga dig,min kärlek till dig går inte beskriva.
FINNS24/7
Oj vad jag älskar dig.
Vill att alla ska fatta att du e den underbaraste människa i hela världen.
detta jag skriver är inte allt jag känner om dig.
Jag vet inte hur jag skulle kunna tacka dig, för du räddade mig<3
Det sägs att änglar bara finns i himmlen men vad gör du här på jorden då.
Tack Tack Tack för du finns Ellen lindbladh
Gosh, vad jag älskar dig. 


You are my hero!<3    





Kommer alltid älska dej vad som än händer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen o Bella - 30 september 2012 22:40

hej.   

Av Ellen o Bella - 30 september 2012 21:56

Nämen tjena! Det var längesen! Hur mår ni?  Jag och bellis kommer inte att blogga här längre! :( Men vi har andra bloggar så följ oss gärna där! Min heter " ellenlindbladh.devote.se " och bellas heter " tyell.devote.se " :D Men ni får ha det så bra!!...

Av Ellen o Bella - 11 mars 2012 18:12

Zayn eller Ulrik?: Ulrik ;)  Vad hade du helst ätit rutten tånagel eller näshår?: Näshår.. :o  Om du va en kille för en dag.. vad hade du gjort då? Jag hade gjort en massa, men blandannat kollat in killar i omklädningsrummen. (HAHAHAHA, MISSTOKA ...

Av Ellen o Bella - 10 mars 2012 11:03

Hejsan.. ska äta ostmacka. Lyssnar på Lars Winerbäck med MONE! drar nu byebye :D   Hejsan, händer hejdå!   Blabla ...

Av Ellen o Bella - 9 mars 2012 23:53

Tjatja bloggen.. nu vare satan i gatan länge sen jag bloggade... och detsamma med Ellen.. nu ska jag säga att antingen ska jag starta egen blogg.. :( eller får båda fanimej.. (skriver aldrig mej utan mig men skitisamma) vara mer aktiva.. känns lite t...

Presentation av oss!


Hej vi heter Bella och Ellen, och äger denna bloggen och vi gör allt från A till Ö så hoppas ni läser, och ni lär se vem vi är.

Fråga oss! :D

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst på julbordet?
 Köttbullarna
 Prinskorvarna
 Julskinkan
 Potatisen
 Potatisgratängen
 Janssons frestelse
 Brunkålen
 Rödkålen
 Fisken
 Äggen
 Sillen
 Risgrynsgröten
 Ris á la Maltan
 Allt
 Inget

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Blogg-kategorierna

Arkiv

Besöksstatistik

The Blog In A Different Language

Skriv till oss!

Länkar

Bilder :3

    

Lund 

   

               

Följ Bloggen

bloglovin


Ovido - Quiz & Flashcards